Prezentacije i katalozi su korisni alati za marketinške i prodajne aktivnosti. Prezentacije su odličan način za prezentiranje informacija o proizvodima i uslugama. Na prezentaciji se mogu prikazati grafikoni, slike i videi, a također i tekst. Katalozi su korisni za predstavljanje više proizvoda u jednom mjestu.
Katalozi se obično koriste za prodaju proizvoda putem interneta ili u trgovini. Oni sadrže detaljne informacije o proizvodima i uslugama, uključujući cijene i opise.
Također, katalozi mogu biti u obliku knjiga ili brošura. Prezentacije i katalozi su korisni alati za poboljšanje prodaje proizvoda te su jedan od najefikasnijih i najbržih načina za prezentiranje proizvoda ili uskuga. Prezentacije radimo u nekoliko programa. Po izradi prezentacija ili kataloga prelazimo na optimizaciju.
Optimizacija kataloga znači da ih prilagođavamo za uporabu na web stranicama i u digitalnim medijima i za print. Razlika je u nekoliko bitnih stvari. Osnovna je paleta boja i optimiziranost slika.
Prednost dobre prezentacije je u njenoj smislenosti i lako dostupnim podacima, organiziranosti, tehničkoj ispravnosti. Dobra prezentacija Pokazuje Vaše prednosti u odnosu na konkurenciju. Također prezentacija treba prikazati i vaše uspješne proizvode. Katalozi su obično izrađeni u obliku knjige ili letka sa slikama te detaljnim opisima.
Dobra prezentacija ili katalog će istaknuti i promovirati Vaš brend.
U izradi naših prezentacija preferiramo vektorsku grafiku i nju koristimo gdje je to moguće.
Razlika između vektorske i obične rasterske grafike je ogromna. Vektori iaju jasne linije i mogu se zumirati bez gubljenja kvalitete prikaza.
Izradu prezentacijskih materijala i kataloga radimo kroz nekoliko koraka:
Prvi korak je odabir dizajna i priprema jedinstvenih grafika koje će se koristiti u prezentacijama. Priprema logotipa za prikaz u crno bijeloj varijanti i u boji. Definiranje palete boja koja će se koristiti u katalogu. Odabar tipografije odnosno fontova koji će se koristiti u katalozima.
Drugi korak je slaganje proizvoda ili usluga i popunjavanje tablica, grafikona i drugih elemenata podataka. Definiranje sadržaja unutar zaglavlja i podnožja kataloga.
Drugi korak podrazumjeva pripremu grafičkih elemenata za svaki proizvod. Tu se koristimo različitim alatima od 3D modeliranja do drugih a sve kako bi izgled prozivoda bio što bolji i prikazan u najboljem svjetlu. Ponekad moramo modelirati i renderirati različite proizvode pogotovo ako su to objekti kojima je bitan izgled. Ponekad se u modeliranju dodaju i animacije kod proizvoda kako bi se što bolje prezentirala poruka i funkcionalnost.
Za neke proizvode kreiramo i video materijale ako je prekomplicirano prikazati kroz animaciju ili 3D prezentaciju ono što je potrebno.
Treći korak u kreiranju profesionalne prezentacije je optimizacija za različite medije i dodavanje SEO elemenata za web stranicu po potrebi. U ovom koraku radimo i dodatnu optimizaciju. Mi znamo kako napraviti SEO optimiziran katalog ili prezentaciju.
Primjer pripreme grafičkih elemenata za prikaz na web stranici i u katalozima
Na osnovu skeniranog tehničkog crteža ili skice proizvoda mi radimo tehnički crtež, modeliramo 3D objekt i potom taj virtualni model renderimamo da izgleda odlično i reprezentativno.
Primjer crteža po kojem pripremamo grafike.
Na osnovu crteža izrađujemo vektorski crtež za prikaz na web stranici i u katalogu proizvoda. Crtež se pomno prouči i izradi koko bi što bolje izgledao.
Primjer vektorskog crteža koji smo kreirali po skici:
Nakon modeliranja u omiljenom programu za 3d renderiramo objekt. Gledamo da objekt izgleda što realnije i prirodnije ako je to potrebno. Objekt može biti bez pozadine kako bi se što bolje uklopio na sve boje i pozadine buduće web stranice ili unutar nekog od kataloga proizvoda.
Primjer demo kataloga za naše usluge (slika ispod je u vektorskom SVG formatu):
Prilikom zumiranja ne gubi kvalitetu prikaza!
Link na PDF demo katalog: Atelijer - katalog usluga u PDF formatu
U našim katalozima i brošurama gledamo da oni na prvom mjestu služe onome za što su napravljeni.
To je: da svojom prezentacijom na što brži i lakši način prodaju proizvod ili uslugu.
Naši katalozi sadrže linkove s kojih direktno kupac klikom na prikazani broj može pozvati tvrtku i dogovoriti prodaju.
Također postoje i linkovi na web site ili određenu stranicu o proizvodu te naravno link i pozivanje slanja e maila na upisanu e mail adresu automatikom.
Naši PDF katalozi sadrže markere za SEO optimiziranost.
Kod nas se u kataloge postavljaju indexi stranica kako bi se što bolje i preglednije kretalo kroz PDF dokument. To je naručito bitno kod velikih kataloga s puno proizvoda.
Kupac ili klijent želi što lakše doći do proizvoda ili usluge, ne želi se gubiti u bespućima stranica čitajući sadržaje koje ne želi ako ne postoji ugrađen index proizvoda s linkom na dotični proizvod u samom dokumentu.